COMPRAR
Si no apareix el botó "Añadir al carrorefresqueu la pàgina clicant  del navegador
Enviament gratuït

COMPRAR:

• Producte: Llibre │Codi del producte: LL04
  • Títol: Reforç escolar - Guia dels monitors i de les monitores de lleure educatiu especialitzats en reforç escolar
  • Autor: Rubèn Fornós Casares - Lídia Puigvert Vilert
  • Mides: 24 X 17 cm
  • Pàgines: 132
  • Edició: Desembre 2014
  • Editorial: Edicions AEGLE
  • Preu (IVA inclòs): 28€ - Enviament gratuït

Aquesta guia va adreçada als monitors i monitores de lleure educatiu que es vulguin especialitzar en el reforç escolar i a totes aquelles persones que vulguin, des d’aquest àmbit, ajudar els infants en el seu creixement, així com també els pares i mares, on segur que aquí hi trobaran una petita ajuda en aquesta apassionant tasca d’ajudar a créixer els seus fills i filles.

Per tant, aquesta guia ens hauria de proporcionar les orientacions bàsiques per poder fer la tasca de monitor i monitora especialitzats en reforç escolar, però sobretot la reflexió de que es pot ajudar de debò a créixer com persona i com estudiant els alumnes als quals se’ns ha confiat la tasca del seu reforç escolar.

Capítols del llibre
  1. El monitor i la monitora especialitzats en reforç escolar
  2. L’acompanyament dels infants i els adolescents
  3. Trets de la personalitat, la individualitat